Hopp over navigasjon
         
Søk med mobilen

Omslagsbilde
""
Logg inn med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
Utgitt:
2010 . - Bok . - 435 s.
Bokmål
Hylleplass:
808.066 B
Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse
Forlaget skriver om denne boka:
Håndbok og oppslagsverk som kan gi virksomhetsrepresentanter både skriveglede og inspirasjon til å skrive godt.

Virksomhetens stemme er den første norske fagboken som utelukkende er viet kunsten å skrive godt når skribenten arbeider på vegne av en virksomhet. Den dekker prosessen med å finne en effektiv skrivestemme og hvordan du som skribent deretter kan gå løs på de mange kanalene og sjangrene som moderne virksomheter må forholde seg til.

Boken viser hvordan du kan skrive

  • slagkraftige kronikker og debattinnlegg
  • engasjerende tekster til egne publikasjoner, nettsteder og sosiale medier
  • sitatvennlige rapporter og pressemateriell
  • publikumsvennlige taler og foredrag

    Boken er spekket med konkrete råd og eksempler, og et knippe erfarne virksomhetsskribenter fra blant andre Telenor, Helsedirektoratet, SpareBank1 og Samferdselsdepartementet tar deg i tillegg med bak kulissene og deler noen av sine erfaringer.

  • Virksomhetens stemme : digital, trykket eller fremført : tekst som informerer og inspirerer


    av Øystein Bonvik (av Øystein Bonvik ; med Peggy S. Brønn)
    Bok utgitt 2010
    Hylle: 808.066 B
    Husk denne
    Vis alltid denne fanen

    Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

    Vis alltid denne fanen
    • Tips en venn om Virksomhetens stemme : digital,
    • Del på Facebook
    • Vis Facebooks Liker-knapp
    • Del på Twitter
    • Vis QR-kode med lenke for mobil
    • Foreslå innkjøp
    • Annen visning

    Huskeliste

    Lista er tom
    https://tonsberg.bib.no/cgi-bin/websok?tnr=287663