Hopp over navigasjon
         
Søk med mobilen

Omslagsbilde
""
Logg inn med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
Utgitt:
cop. 2007 . - Bok . - 226 s.
Bokmål
Hylleplass:
659.2 A
Bestill       Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse
Forlaget skriver om denne boka:

Det gode selskap er en praktisk innføring i hvordan virksomheter kan bygge og bevare et godt omdømme. Boken gir blant annet svar på:

* Hvilke gevinster gir et godt omdømme?
* Hvordan starte omdømmearbeidet innenfra?
* Hvordan kartlegge virksomhetens omgivelser?
* Hvordan forsterke omdømmet gjennom media?
* Hvordan forhindre omdømmetap ved krise?
* Hvordan måle og utvikle omdømmet systematisk?

Boken er lettlest og konkret. Over 100 eksempler og historier fra norsk og internasjonalt næringsliv illustrerer viktige poeng.

Det gode selskap er spennende lesning for engasjerte ledere og medarbeidere. Boken vil være et nyttig verktøy for alle som vil forbedre omdømmet for sin virksomhet. En bok du vil få nytte av umiddelbart!

Nils M. Apeland (f. 1969) er kommunikasjonsrådgiver i Apeland Informasjon og en av Norges fremste eksperter på omdømmeutvikling. Han er utdannet innen informasjon og samfunnskontakt i Norge og USA.

Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Det gode selskap : omdømmebyggi
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning

Huskeliste

Lista er tom
https://tonsberg.bib.no/cgi-bin/websok?tnr=248813