Forlaget skriver om denne boka:
Det gode selskap er en praktisk innføring i hvordan virksomheter kan bygge og bevare et godt omdømme. Boken gir blant annet svar på:
* Hvilke gevinster gir et godt omdømme?
* Hvordan starte omdømmearbeidet innenfra?
* Hvordan kartlegge virksomhetens omgivelser?
* Hvordan forsterke omdømmet gjennom media?
* Hvordan forhindre omdømmetap ved krise?
* Hvordan måle og utvikle omdømmet systematisk?
Boken er lettlest og konkret. Over 100 eksempler og historier fra norsk og internasjonalt næringsliv illustrerer viktige poeng.
Det gode selskap er spennende lesning for engasjerte ledere og medarbeidere. Boken vil være et nyttig verktøy for alle som vil forbedre omdømmet for sin virksomhet. En bok du vil få nytte av umiddelbart!
Nils M. Apeland (f. 1969) er kommunikasjonsrådgiver i Apeland Informasjon og en av Norges fremste eksperter på omdømmeutvikling. Han er utdannet innen informasjon og samfunnskontakt i Norge og USA.