Hopp over navigasjon
         
Søk med mobilen

Omslagsbilde
""
Logg inn med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
Utgitt:
2004 . - Bok . - 182 s.
Bokmål
Hylleplass:
650.1 G
Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse
Forlaget skriver om denne boka:

Undertit.: skap ditt personlige varemerke med brand me-modellen. Merkevarebygging er kanskje mest assosiert med arbeidslivet, men også i privatlivet trenger man merkevarebygging, man trenger å skape en egen identitet. Denne håndboken viser hvordan et klart definert varemerke fører til suksess, og ditt personlige varemerke er intet unntak. Boken presenterer verktøy som kan hjelpe deg med å skape ditt personlige varemerke og beherske det. Forfatteren gir en introduksjon til Brand Me"-konseptet, som avdekker hva som er merkevaren i den enkelte. Modellen kan brukes både som enkeltperson og i grupper, og er velegnet i lederteam. Boken er tilrettelagt og til dels nyskrevet for norske forhold av Anette Rosencreutz. Orig.tit.: What do you stand for. Managing brand me. How to build your personal brand. Overs.: Mette- Cathrine Jahr. 182 s. Hf. 2004.

Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Hva står du for? : skap ditt pe
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning

Huskeliste

Lista er tom
https://tonsberg.bib.no/cgi-bin/websok?tnr=203269