Serviceheltene er en bok for deg som er flink til å yte service. Her blir du inspirert av andre dyktige serviceytere.
Serviceheltene er en bok for deg som ønsker å bli enda dyktigere til å yte service. Her lærer du av de beste
Serviceheltene er en bok som er skrevet for deg som ønsker å frigjøre mer tid til kvalitetsarbeid. Her får du vite hvordan du skal gjøre det.
Serviceheltene er en bok for deg som leder mennesker som yter service. Her lærer du hvordan du skal utvikle dem videre.
Boken utvikler og diskuterer et praktisk rammeverk som beskriver hvordan serviceheltene oppnår kontakt med en kunde. Hvordan de senser kundens situasjon og behov. Hvordan de spiller ulike roller for å respondere og følge opp kunden.
Målet er kundetilfredshet som også er godt for den ansatte. Tilfredse kunder som kommer tilbake er godt for bedriften. Det er de ansatte som gir innhold til bedriftens merkenavn gjennom måten de håndterer hver eneste kundesituasjon.