Den store ideen : hvordan innovasjon skaper markedsvinnere
Originaltittel Steven D. StraussStrauss, Steven D. 658.57 S
Bok Bokmål utgitt 2004
Hylleplass: *0010195638 *003NO-LaBS *00520211011201134.0 *007t *008040629b xx e 0 nob d *009 n *019 $bl *020 $a82-7146-095-1$qib. *035 $a(NO-LaBS)835899(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0145041 *041 $heng *0827 $a658.57$25$qNO-OsBA *090 $c658.57$dS *1001 $aStrauss, Steven D.$d1958-$_36819000 *24514$aDen store ideen$bhvordan innovasjon skaper markedsvinnere$cSteven D. Strauss *2461 $aThe big idea$iOriginaltittel *260 $aOslo$bHegnar media$c2004 *300 $a208 s. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *500 $aOriginaltittel: The big idea *5058 $aBibliografi: s. 207 *5058 $aInternettadresser: s. 208 *650 4$aProduktutvikling$_12780700 *850 $aTØNSB *852 $aTØNSB ^