Corporate communication : a strategic approach to building reputation
Roberta Wiig, Peggy Simcic BrønnBok 658.45 C
Engelsk utgitt 2002
Hylleplass: *0010180925 *003NO-LaBS *00520211011200648.0 *007t *008021212b xx e 0 eng d *009 c *019 $bl *020 $a82-05-30595-1 *020 $c398.00 *020 $qh. *035 $a(NO-LaBS)9088283(bibid) *0827 $a658.45 *090 $c658.45$dC *24500$aCorporate communication$ba strategic approach to building reputation$cRoberta Wiig, Peggy Simcic Brønn *260 $aOslo$bGyldendal akademisk$c2002 *300 $a307 s.$bfig. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bNO$0(NO-TrBIB)90527611 *5058 $aHar bibliografi *650 4$aBedriftsledelse$_12281400 *650 4$aKommunikasjon$9nob$_43968800 *650 4$aMarkedsføring$_10119400 *650 4$aOrganisasjoner$_11418500 *7001 $aBrønn, Peggy Simcic$d1949-$0(NO-TrBIB)90527611$8f$eredaktør$4edt$_45543800 *7001 $aWiig, Roberta$eredaktør$4edt$_36146600 *850 $aTØNSB *852 $aTØNSB ^