Tønsberg bibliotek : service og kvalitet : prosjektrapport Studie i adminstrasjon og ledelse
Auby, Solfrid q 025.1 A
Bok Bokmål utgitt 1993
Hylleplass: *0010145210 *003NO-LaBS *00520211011195335.0 *007t *008970814b xx e 0 nob d *009 c *019 $bl *035 $a(NO-LaBS)4838751(bibid) *0827 $a025.1 *090 $bq$c025.1$dA *1001 $aAuby, Solfrid$6(NO-LaBS)145210-1$_33038500 *24510$aTønsberg bibliotek$bservice og kvalitet : prosjektrapport Studie i adminstrasjon og ledelse *260 $aBorre$bHøgskolesenteret i Vestfold$c1993 *300 $a47 s.$bill., fig. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)145210-1 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)145210-2 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)145210-3 *5058 $aHar bibliografi *650 4$aBibliotek$9nob$_45767000 *650 4$aKvalitetsstyring$_11051400 *650 4$aPublikumsservice$_11457400 *7001 $aHotvedt, Grete$emedforfatter$4aut$6(NO-LaBS)145210-2$_33038600 *7001 $aPedersen, Monica$emedforfatter$4aut$6(NO-LaBS)145210-3$_33038700 *850 $aTØNSB *852 $aTØNSB ^