Hopp over navigasjon
         
Søk med mobilen

Omslagsbilde
""
Logg inn med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
Utgitt:
cop. 2017 . - Bok . - 129 s.
Bokmål
Opplysninger:
Denne boken presenterer nye metoder og modeller til bruk i lærerstudenters, læreres og skolelederes læringsarbeid. Intensjonen er å vise hvordan innsikt i og utvikling av egen læringskompetanse kan forbedre elevenes læring i skolen. Forfatterne har flere års erfaring med utvikling av pedagogiske verktøy for forskende skoleaktører og viser i boken noen grunnleggende vilkår for at lærerne skal bli flinkere til å lære til seg og ikke bare fra seg. En viktig forutsetning for å lykkes i dette læringsprosjektet er at lærerstudentene møter praksislærere, fagdidaktikere og fagpedagoger som selv vet hva det vil si å lære gjennom egen erfaring. Målgruppe for boken er studenter i lærerutdanningen, lærere og skoleledere.
Hylleplass:
370.71 T
Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse

Aksjonsforskning : i skole og utdanning


Tom Tiller (red.)
Bok utgitt 2004
Hylle: 370.72 A
Husk denne

Metoden gjort - lært - lurt : og flere nye verktøy for skolens læringsarbeid


av Tom Tiller (Tom Tiller og Oskar Gedda ; [figurer: Olivia Jørgensen])
Bok utgitt 2017
Hylle: 370.71 T
Husk denne
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Metoden gjort - lært - lurt : o
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning

Huskeliste

Lista er tom
https://tonsberg.bib.no/cgi-bin/websok?tnr=421829