Hopp over navigasjon
         
Søk med mobilen

Jon Fosse i skulen


Hylleplass
807.1 J
Tittel
Utgitt
Omfang
135 sider
Opplysninger2
Jon Fosse sine tekstar er godt eigna både til konsentrert stillelesing, aktiv utforsking og framføringar på skulescenar. Urøynde lesarar blir fanga av korte tekstar som overraskar, røynde lesarar finn nytt å bryne seg på. Dei relativt små tekstane i ulike sjangrar passar særleg godt til klasseromsbruk og opnar for variert didaktisk tilrettelegging og individuell tilpassing av undervisninga. Lesing av utfordrande tekstar i skulen er eit aktuelt vitskapsfelt i litteraturdidaktikken. Med grunnlag i oppdatert forsking bidrar denne fagfellevurderte antologien med ny innsikt om Jon Fosses ulike sjangrar og bruken av desse i skulen. Boka er skriven for lærarstudentar både på grunn- og vidareutdanninga og har eit gjennomgåande didaktisk perspektiv. Dag Skarstein er førsteamanuensis i norsk og Inger Vederhus er førstelektor i norsk ved OsloMet - Storbyuniversitetet. Dei er begge tilsett ved lærarutdanninga.
Emner
Dewey
Nettressurser
ISBN
Tittelnr
Bok
AvdelingBindPlasseringHylleNoteStatus
Tønsberg Voksen fagPå hylla