Hopp over navigasjon

Hovedbiblioteket stengt 12. august til 12. oktober.
Hovedbiblioteket i Tønsberg skal få nye gulv i 1. og 2. etasje! Frem til vi stenger er samlingen tilgjengelig for publikum, men den vil gradvis bli flyttet ned i underetasjen.


         
Søk med mobilen

Elevsamtalen, læringsdialog og vurdering


Hylleplass
371.102 J
Forfatter
Tittel
Omfang
96 s.
Opplysninger2
Har bibliografi, innholdsfortegnelse, register . - Boken handler om hvorfor det er viktig å snakke om læring, hvordan dialog kan fremme læring og hvordan dette kan inngå i en helhetlig praksisvurdering. Den inneholder to deler. Del en er viet tanker om læringsdialog og dens betydning for læring. Læring settes her inn i en helhetlig og overgripende sammenheng og det gis eksempler på ulike innfallsvinkler til læringsdialog. Del to viser hvordan læringsdialog kan brukes i forskjellige tidsspenn og hvordan læringsdialog og vurdering kan ses i en større sammenheng i skolens virksomhet. Roald Jensen jobber ved lærerutdanningen ved Høgskolen i Vestfold. Camille Hauren Leirvik er ansatt i Utdanningsetaten i Oslo kommune, Avdeling for pedagogisk utvikling og kvalitet.
Emner
Dewey
ISBN
Tittelnr
Bok
AvdelingBindPlasseringHylleNoteStatus
Tønsberg Voksen fagPå hylla