Hopp over navigasjon

Hovedbiblioteket stengt 12. august til 12. oktober.
Hovedbiblioteket i Tønsberg skal få nye gulv i 1. og 2. etasje! Frem til vi stenger er samlingen tilgjengelig for publikum, men den vil gradvis bli flyttet ned i underetasjen.


         
Søk med mobilen

Bilde mangler
Utgitt:
2017 . - Bok . - xxiii, 246 sider
Engelsk
Opplysninger:
The Dark Side of Social Media takes a consumer psychology perspective to online consumer behavior in the context of social media, focusing on concerns for consumers, organizations, and brands. Using the concepts of digital drama and digital over-engagement, established as well as emerging scholars in marketing, advertising, and communications present research on some unintended consequences of social media including body shaming, online fraud, cyberbullying, online brand protests, social media addiction, privacy, and revenge pornography. It is a must-read for scholars, practitioners, and students interested in consumer psychology, consumer behavior, social media, advertising, marketing, sociology, science and technology management, public relations, and communication.
Hylleplass:
658.8343 D
Bestill       Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om The dark side of social media :
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning

Huskeliste

Lista er tom
https://tonsberg.bib.no/cgi-bin/websok?tnr=589878