Hopp over navigasjon
         
Søk med mobilen

Omslagsbilde
""
Logg inn med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
658.8 N
142 sider
Forord av Trond Blindheim . - Folk er forskjellige, men det er likevel én ting som forener oss: Vi er alle forbrukere. Selv om forbruk er en stor del av livet vårt, er det de færreste som reflekterer noe særlig over det. Kanskje fordi motivene for forbruk er så komplekse? Selv den minste kjøpsbeslutning kan bli påvirket av en lang rekke faktorer. Et solbrillekjøp kan for eksempel være et resultat av herlig solskinn, gruppepress, en reklameplakat, et behov for å være trendy eller kanskje en god miks av alle disse. Gjennom seks kapitler blir vi kjent med faktorer som biologiske egenskaper, sosiale forhold, kulturelle forhold, forhold til medier, personlighet og til slutt beslutningene vi tar som forbrukere. Med denne kunnskapen vil du bli en mer bevisst forbruker, men du har også tatt et steg nærmere en karriere innen markedsføring. En god markedsfører bruker nemlig faget til å forstå hvordan vi opptrer som forbrukere, og hvorfor vi tar de beslutningene vi tar. Hvorfor kjører pappa Porsche? forklarer forbrukeratferd som fag på en konsis og enkel måte. Dette er en lettlest og god innføring for studenter som skal ta eksamen i faget, markedsførere i små og store bedrifter eller deg som vil lære litt om hva forbrukeratferd er.
978-82-05-53442-1 : Nkr 299.00
0600726
Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Hvorfor kjører pappa Porsche? :
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning

Huskeliste

Lista er tom
https://tonsberg.bib.no/cgi-bin/websok?tnr=600726