Hopp over navigasjon
         
Søk med mobilen

Omslagsbilde
""
Logg inn med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
658.4 L
292 s.
Har bibliografi, noter, register, sammendrag . - En strategi representerer en bedrifts «teori» om hvordan den skal oppnå suksess, og legger føringer på en rekke beslutninger, f.eks. hvilke produkter/tjenester bedriften skal levere, hvilke kunder den skal satse på, hvordan den skal vinne disse o.l. Denne boken tar utgangspunkt i to grunnleggende spørsmål: Hvorfor har noen bedrifter suksess når andre ikke har det, og hvordan kan bedrifter bruke kunnskap om dette til å fatte bedre strategiske beslutninger? Den viser hvilke mekanismer som forklarer at prestasjonsforskjeller mellom bedrifter oppstår, hvorfor de opprettholdes eller brytes ned, og hvordan bedrifter kan bruke denne kunnskapen til å utforme strategier. Boken egner seg for studenter som skal ha en innføring i strategi, og for andre som ønsker en innføring i strategi. Omtalen er utarbeidet av BS.
978-82-450-1788-5 : Nkr 529.00
0388646
Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse

Ekspansjon : strategi for forretningsutvikling


av Erik Werner Jakobsen (Erik Werner Jakobsen og Lasse B. Lien)
Bok utgitt 2001
Hylle: 658.406 J
Husk denne

Strategiboken


av Lasse B. Lien (Lasse B. Lien, Eirik Sjåholm Knudsen og Tor Øyvind Baardsen)
Bok utgitt 2016
Hylle: 658.4 L
Husk denne
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Strategiboken
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning

Huskeliste

Lista er tom
https://tonsberg.bib.no/cgi-bin/websok?tnr=388646