Hopp over navigasjon
         
Søk med mobilen

Omslagsbilde
""
Logg inn med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
q 658.8 K
XVII, 627, 14 s.
1. norske utg.: Universitetsforl., 1992 . - Originaltittel: Marketing management . - Har bibliografi
82-05-31582-5 : 498.00
0213723
Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse
Forlaget skriver om denne boka:
Markedsføringsbibelen
Denne norske utgaven er en oversettelse av den 11. amerikanske utgaven av standardverket innen markedsføring og markedsføringsledelse. Boken er bearbeidet og tilpasset norske forhold.

Boken er tverrfaglig da den også baseres på andre relevante disipliner som økonomisk teori, atferdsteori og matematikk.

Boken behandler alle de emner som en markedsfører må ha kjennskap til og beherske. Den dekker også strategiske, taktiske og administrative overveielser man står overfor i markedsføringsledelse.

Markedsføringsledelse


av Philip Kotler ([oversettere: Tore-Jarl Bielenberg... [et al.]])
Bok utgitt 2005
Hylle: q 658.8 K
Husk denne

Oppgjør med kapitalismen


av Philip Kotler (oversatt av Morten Skaug)
Bok utgitt 2016
Hylle: 330.12 K
Husk denne

Principles of marketing


av Philip Kotler (Philip Kotler, Gary Armstrong)
Bok utgitt 2012
Hylle: q 658.8 K
Husk denne
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Markedsføringsledelse
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning

Huskeliste

Lista er tom
https://tonsberg.bib.no/cgi-bin/websok?tnr=213723