Hopp over navigasjon
         
Søk med mobilen

Omslagsbilde
""
Logg inn med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
659.13 S
286 s.
Bibliografi: s. 280-[287]
82-7935-142-6
0202223
Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse
Forlaget skriver om denne boka:
Denne boken handler om verdens mest benyttede reklameform. Men samtidig handler den også om det finansielle grunnlaget for en stadig levende flora av lesemedier som aviser, magasiner, ukeblader og fagtidsskrifter. Boken handler om en reklameform som til tross for den ene medierevolusjonen etter den andre og utallige spådommer om en snarlig død, stadig lever i beste velgående. Denne boken handler om annonsen.
I langt mer enn hundre år har den oppsøkende annonsen vært reklamebransjens basisprodukt, men vet vi egentlig nok om hva en annonse er, hvordan den fungerer, og hva den kan bidra med i forhold til andre reklameformer som film, plakater, brosjyrer og lydspoter? Boken oppsummerer vår kunnskap på feltet og forsøker å avdekke hemmeligheten bak de gode annonsene.

Annonsen : en bok om reklamefaget og verdens mest benyttede reklameform


av Stein Erik Selfors (med bidrag fra Tore Bakken ... [et al.])
Bok utgitt 2004
Hylle: 659.13 S
Husk denne
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Annonsen : en bok om reklamefag
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning

Huskeliste

Lista er tom
https://tonsberg.bib.no/cgi-bin/websok?tnr=202223