Hvorfor lykkes ikke alle i å vise fram sin beste side i møte med andre?
Hvorfor lykkes noen i å få gode kunder, utvikle de rette talentene og finne de rette samarbeidspartnerne?
Når vi handler klær, besøker et museum, overnatter på hotell eller henvender oss til en offentlig instans - hvorfor opplever vi så sjelden et godt, oppriktig vertskap?
Hvorfor går noen av oss rundt for halv maskin, mens andre syder av skaperglede og omtenksomhet?
Det gode vertskapet er en inspirasjonsbok som belyser vertskapets rolle når mennesker møtes. Vertskap er en kunst - kunsten å få mennesker til å føle seg velkomne. Forfatterne foreslår at vi må slutte å tenke på mennesker som kunder - de er våre gjester. Boka tar for seg hva som kjennetegner et godt vertskap, og hva vi selv kan gjøre for at våre gjester skal komme tilbake til oss.
Det gode vertskapet vil ha stor nytteverdi for alle som arbeider med eller for andre mennesker. Boka er en stor suksess i Sverige, og deres seminarer og workshops etterspørres over hele Norden.