Hopp over navigasjon
         
Søk med mobilen

Omslagsbilde
""
Logg inn med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
659.1 S
166 s.
Bibliografi: s. 165-[167]
82-02-19855-0 . - Nkr 298.00
0166260
Les e-bok Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse
Reklamens fag og vesen

Boken har som utgangspunkt at reklamen er et eget massemediefenomen i massemediene. Den betrakter reklame som et språk og diskuterer utformingsproblematikken fra et semiotisk ståsted og forklarer reklamens kreativitet ved hjelp av retorikk. Med reklamehistorien som veiviser, debaterer og problematiserer forfatteren flere av de dogmatiske sannheter som florerer i reklamefaget. Dette er ingen lærebok i å lage reklame, men en bok som søker å forstå hva reklame er og hvordan den kan fungere.

Annonsen : en bok om reklamefaget og verdens mest benyttede reklameform


av Stein Erik Selfors (med bidrag fra Tore Bakken ... [et al.])
Bok utgitt 2004
Hylle: 659.13 S
Husk denne
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Reklamens fag og vesen
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning

Huskeliste

Lista er tom
https://tonsberg.bib.no/cgi-bin/websok?tnr=166260