Hopp over navigasjon
         
Søk med mobilen

Treff

1 treff


Omslagsbilde
""
Logg inn med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
Utgitt:
2016 . - Bok . - 162 s.
Bokmål
Opplysninger:
Få ting er opphav til så mye stress og er så mye debattert innenfor vårt utdanningssystem som eksamen. Måler den det studentene har tilegnet seg av kunnskap og forståelse i faget - og i så fall, hvor godt? Til tross for debatten, står eksamen fremdeles høyt i kurs og er ofte den fortrukne formen for vurdering. Dette kan skyldes flere ting, selv om det finnes andre typer vurderingsformer. Boken består av to deler. I del 1 gjennomgås noe av forskningen som kartlegger sammenhengene mellom vurderingsform og læring. I del 2 skisserer forfatteren 40 alternative vurderingsformer. Arild Raaheim er professor i universitetspedagogikk ved Universitetet i Bergen og ved Norges Handelshøyskolen (NHH). Omtalen er utarbeidet av BS.
Hylleplass:
378.1 R
Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Eksamensrevolusjonen : råd og t
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning
Generell URL til dette søket: