Hopp over navigasjon
         
Søk med mobilen

Treff

1 treff


Omslagsbilde
""
Logg inn med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
Utgitt:
2002 . - Bok . - XII, 264 s.
Bokmål
Hylleplass:
658.85 H
Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse
Så lenge mennesker handler med mennesker vil den menneskelige faktoren være avgjørende, og små detaljer kan avgjøre forskjellen mellom suksess og fiasko. Denne boken gir deg svaret på hvorfor noen selgere lykkes oftere enn andre, og hvordan også du kan bli en "superselger".

Forfatteren, Arne Jørgen Heddejord, har drevet med salg på alle nivå i en årrekke. På 80-tallet ble han kåret til "Norges beste selger" av Kapital, og dette er hva Kapital skrev den gang:

"Når det gjelder Heddejords utrolige salgsresultater er det neppe nok å snakke om engasjement, faglig dyktighet og å sette seg inn i kundens problemer. Heddejord synes i tillegg å ha en eventyrlig evne til å binde kunden til seg personlig, en slags karismatisk begavelse. Bransjefolk sier det enklere, og betegner han som "et råskinn" til å selge."

I denne boken avslører Heddejord sine hemmeligheter, dette er boken for deg som vil doble dine salgsresultater.

I dag driver Heddejord egen konsulentvirksomhet innen salg, i tillegg til at han er gründer og daglig leder i Ownersbuy.

Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Vinn eller forsvinn : slik blir
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning
Generell URL til dette søket: