Hopp over navigasjon
         
Mobile site

Hits

Found 1 items


Cover photo
""
Sign in to give your star rating
Published:
cop. 2013 . - Book . - 253 s.
Norwegian, Bokmål
Item location:
379.481 R
Add to selection list

(beta)Be the first to write a review
Hvordan skal vi egentlig forstå Kunnskapsløftet som utdanningsreform? Reformen bar bud om omfattende fornyelse og endring: Krav til tilpasset opplæring og grunnleggende ferdigheter ble sterkere. Dessuten skulle tydelige kompetansemål, involvering og skoleeiers ansvar sikre økt kvalitet i undervisningen. Men hvordan har det gått? Hva vet vi nå? Boka Reformtakter er et viktig bidrag til å forstå reformens intensjoner og innvirkning på grunnopplæringen. Artiklene bygger på evalueringene som er gjennomført av Kunnskapsløftet på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Funnene drøftes i lys av internasjonal reformforskning. Boka retter seg mot alle som er opptatt av hvordan nasjonal utdanningspolitikk utformes og gjennomføreslokalt.
Always display this tab

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Always display this tab
  • Suggest this item to somebody: Reformtakter : om fornyelse og
  • Share on Facebook
  • Show Facebook's Like button
  • Tweet
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Your suggestions
  • Display alternatives
Use this URL to reference this search on a webpage: