Hopp over navigasjon
         
Mobile site

Hits

Found 1 items


Cover photo
""
Sign in to give your star rating
Published:
2002 . - Book . - XII, 264 s.
Norwegian, Bokmål
Item location:
658.85 H
Add to selection list

(beta)Be the first to write a review
Så lenge mennesker handler med mennesker vil den menneskelige faktoren være avgjørende, og små detaljer kan avgjøre forskjellen mellom suksess og fiasko. Denne boken gir deg svaret på hvorfor noen selgere lykkes oftere enn andre, og hvordan også du kan bli en "superselger".

Forfatteren, Arne Jørgen Heddejord, har drevet med salg på alle nivå i en årrekke. På 80-tallet ble han kåret til "Norges beste selger" av Kapital, og dette er hva Kapital skrev den gang:

"Når det gjelder Heddejords utrolige salgsresultater er det neppe nok å snakke om engasjement, faglig dyktighet og å sette seg inn i kundens problemer. Heddejord synes i tillegg å ha en eventyrlig evne til å binde kunden til seg personlig, en slags karismatisk begavelse. Bransjefolk sier det enklere, og betegner han som "et råskinn" til å selge."

I denne boken avslører Heddejord sine hemmeligheter, dette er boken for deg som vil doble dine salgsresultater.

I dag driver Heddejord egen konsulentvirksomhet innen salg, i tillegg til at han er gründer og daglig leder i Ownersbuy.

Always display this tab

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Always display this tab
  • Suggest this item to somebody: Vinn eller forsvinn : slik blir
  • Share on Facebook
  • Show Facebook's Like button
  • Tweet
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Your suggestions
  • Display alternatives
Use this URL to reference this search on a webpage: