Hopp over navigasjon
         
Søk med mobilen

Treff

1 treff


Omslagsbilde
""
Logg inn med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
Utgitt:
cop. 2004 . - Bok . - 286 s.
Bokmål
Hylleplass:
659.13 S
Bestill       Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse
Forlaget skriver om denne boka:
Denne boken handler om verdens mest benyttede reklameform. Men samtidig handler den også om det finansielle grunnlaget for en stadig levende flora av lesemedier som aviser, magasiner, ukeblader og fagtidsskrifter. Boken handler om en reklameform som til tross for den ene medierevolusjonen etter den andre og utallige spådommer om en snarlig død, stadig lever i beste velgående. Denne boken handler om annonsen.
I langt mer enn hundre år har den oppsøkende annonsen vært reklamebransjens basisprodukt, men vet vi egentlig nok om hva en annonse er, hvordan den fungerer, og hva den kan bidra med i forhold til andre reklameformer som film, plakater, brosjyrer og lydspoter? Boken oppsummerer vår kunnskap på feltet og forsøker å avdekke hemmeligheten bak de gode annonsene.

Annonsen : en bok om reklamefaget og verdens mest benyttede reklameform


av Stein Erik Selfors (med bidrag fra Tore Bakken ... [et al.])
Bok på Bokmål | utgitt 2004
Ledig (Avd.: Tønsberg Voksen - Plassering: fag 659.13 S)
Bestill Husk denne

Reklamens fag og vesen


av Stein Erik Selfors
Bok på Bokmål | utgitt 2000
Ledig (Avd.: Tønsberg Voksen - Plassering: fag 659.1 S)
Bestill Les e-bok Husk denne
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Annonsen : en bok om reklamefag
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning
Generell URL til dette søket: