Hopp over navigasjon
         
Søk med mobilen

Treff

1 treff


Omslagsbilde
""
Logg inn med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
Utgitt:
2004 . - Bok . - 138 s.
Bokmål
Hylleplass:
659.15 S
Bestill       Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse
Noe reklame er kjedelig, noe irriterende, mye overser vi, men det finnes også reklame som er underholdende, som får oss til å trekke på smilebåndet, og som rett og slett er god. I denne boka drøftes reklamens kvalitet ut fra en mengde eksempler. Her presenteres prisvinnende reklamefilmer med estetisk spennende uttrykk, så vel som reklamefilmer som befinner seg i et grenseland etisk sett. Svaret på hvorvidt en reklamefilm er god eller ikke, har blant annet å gjøre med hvem som stiller spørsmålet. For produsenter og markedsførere er reklamen god når den effektivt løser sine oppgaver, mens den vanlige forbruker og samfunnsborger er opptatt av at reklamen, som preger våre daglige visuelle omgivelser og medienes innhold, skal ha estetiske og etiske kvaliteter. Boka henvender seg både til studenter i medievitenskap og til alle andre som er opptatt av reklame.

Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Gode reklamefilmer? : etiske og
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning
Generell URL til dette søket: