Tittelnr | 0421829
|
---|---|
Tittel | |
Forfatter | |
Medvirkende | |
Språk | |
Utgitt | |
Omfang | 129 s. : fig.
|
Opplysninger | Denne boken presenterer nye metoder og modeller til bruk i lærerstudenters, læreres og skolelederes læringsarbeid. Intensjonen er å vise hvordan innsikt i og utvikling av egen læringskompetanse kan forbedre elevenes læring i skolen. Forfatterne har flere års erfaring med utvikling av pedagogiske verktøy for forskende skoleaktører og viser i boken noen grunnleggende vilkår for at lærerne skal bli flinkere til å lære til seg og ikke bare fra seg. En viktig forutsetning for å lykkes i dette læringsprosjektet er at lærerstudentene møter praksislærere, fagdidaktikere og fagpedagoger som selv vet hva det vil si å lære gjennom egen erfaring. Målgruppe for boken er studenter i lærerutdanningen, lærere og skoleledere.
|
Emner | |
Dewey | |
ISBN | 978-82-15-02888-0 (h.)
|
Hylleplass | 370.71 T
|