Tittelnr | 0373531
|
---|---|
Tittel | |
Forfatter | |
Medvirkende | |
Språk | |
Utgitt | |
Omfang | 96 s. : fig.
|
Opplysninger | Har bibliografi, innholdsfortegnelse, register
. - Boken handler om hvorfor det er viktig å snakke om læring, hvordan dialog kan fremme læring og hvordan dette kan inngå i en helhetlig praksisvurdering. Den inneholder to deler. Del en er viet tanker om læringsdialog og dens betydning for læring. Læring settes her inn i en helhetlig og overgripende sammenheng og det gis eksempler på ulike innfallsvinkler til læringsdialog. Del to viser hvordan læringsdialog kan brukes i forskjellige tidsspenn og hvordan læringsdialog og vurdering kan ses i en større sammenheng i skolens virksomhet. Roald Jensen jobber ved lærerutdanningen ved Høgskolen i Vestfold. Camille Hauren Leirvik er ansatt i Utdanningsetaten i Oslo kommune, Avdeling for pedagogisk utvikling og kvalitet.
|
Emner | |
Dewey | |
ISBN | 978-82-05-47342-3 (h.) : Nkr 220.00
|
Hylleplass | 371.102 J
|